duminică, 20 noiembrie 2011

Funky Dj`s - Paradisul Dorit





uno, dos, tres!

quatro para siempre

y quatra para atras.. aqui
quatro para siempre
y quatro para atras.. sensual

quatro para siempre

y quatra para atras.. aqui
quatro para siempre
y quatro para atras.. sensual

quatro para siempre

y quatra para atras.. aqui
quatro para siempre
y quatro para atras.. sensual

quatro para siempre

el ritmo caliente!

tu eshti paradisul dorit,

esti raza mea de soare.
nu va fii nicicand un sfarsit,
iubirea mea nu moare

tu eshti paradisul dorit,

esti raza mea de soare.
nu va fii nicicand un sfarsit,
iubirea mea nu moare

tu eshti paradisul dorit,

esti raza mea de soare.
nu va fii nicicand un sfarsit,
iubirea mea nu moare

tu eshti paradisul dorit,

esti raza mea de soare.
nu va fii nicicand un sfarsit,
iubirea mea nu moare

tu eshti paradisul dorit,

esti raza mea de soare.
nu va fii nicicand un sfarsit,
iubirea mea nu moare

tu eshti paradisul dorit,

esti raza mea de soare.
nu va fii nicicand un sfarsit,
iubirea mea nu moare
iubirea mea nu moare
iubirea mea nu moare
iubirea mea nu moare

que todos griteeeeeeeeen

que todos bailaaaaaaaaan
siente mi ritmo latino! aaaaaay

quatro para siempre

y quatra para atras.. aqui
quatro para siempre
y quatro para atras.. sensual

quatro para siempre

y quatra para atras.. aqui
quatro para siempre
y quatro para atras.. sensual

quatro para siempre

y quatra para atras.. aqui
quatro para siempre
y quatro para atras.. sensual

quatro para siempre

y quatra para atras.. aqui

uno, dos, tres, quatro!


tu eshti paradisul dorit,

esti raza mea de soare.
nu va fii nicicand un sfarsit,
iubirea mea nu moare

tu eshti paradisul dorit,

esti raza mea de soare.
nu va fii nicicand un sfarsit,
iubirea mea nu moare
iubirea mea nu moare
iubirea mea nu moare
iubïrea mea nu moare

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

andyszekely.ro