duminică, 20 noiembrie 2011

FUNKY DJ'S - DOAR TU SI EU


I:
Haide, ritmu-i pentru dans
Nu nu mai astepta
Nu te mai gandi...
Funky Dj's acum vor face show
Ne intrecem, ne miscam...
Shi ce o fi o fi!
Tu esti doar tu
Ca tine sunt mii
Suntem si noi
De vrei sa stii
Si Geo Da Silva,
Si Jungle e primul
Asa ca asculta,
Si du-te cu ritmul...


Prerefren:

Haide vino si iubeste
E seara ta traieste...
Incearca sa zbori spre nori
Iubirea te-nconjoara
E pentrut prima oara cand simtzi cu adevarat fiori...


Refren:

Doar tu si eu as vrea
S-alunecam usor pe-o stea...
Stii ca doar tu si eu vom fi
Indragostitzi ca-n prima zi...:X

II:

Noptzi adevarate
Lumini colorate...
Cateva noi trucuri
Si buze rujate!
Tu sa stii,
Am aparut din nou
Arata ca esti
Pregatit de show
Te las sa visezi...
Cuvintele conteaza
Zambeste putin
Si vezi ce urmeaza
Si tu stii...
Ca dragostea de-o vara
Nu este decat
Pentru o singura seara...


Prerefren:

Haide vino si iubeste
E seara ta traieste...
Incearca sa zbori spre nori
Iubirea te-nconjoara
E pentrut prima oara cand simtzi cu adevarat fiori...


III:

Sa facem ceva bun
Toata lumea striga acum...
Sa facem ceva nou
Toata lumea striga: SUPER SHOOOOW!

Refren (2X):

Doar tu si eu as vrea
S-alunecam usor pe-o stea...
Stii ca doar tu si eu vom fi
Indragostitzi ca-n prima zï...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

andyszekely.ro