luni, 8 august 2016

Goji berry (afacerea care mi-a adus rezultate prezentare) 2016

Goji berry (afacerea care mi-a adus rezultate prezentare) 2016 



  Salutare prieteni, va prezint o afacere in care am inevstit cei mai putini bani, si am reusit sa scot rezultate peste asteptari!

In primavara anului 2014, mi-am cumparat 45 de bucati de goji berry(aveau intre 12-18 cm), nu am stiut cum sa le cresc, cum sa le intretin, si cum sa trec cu bine peste iarna ce urma sa vina. Drept urmare in primavara anului 2015 din 45 de bucati am mai ramas cu 4, restul nu au putut trece peste gerul napraznic. 

Toate aceste lucruri nu m-au dat inapoi, ba din contra am cumparat in 5 bucati, ce este drept, de data asta mai mari la 1,3m bucata. Acum de la 1 an au inceput sa apara, toate platnele sunt pe rod :) ! Ceea ce ma face sa ma simt implinit atat sufleteste cat si financiar. Plasa o am pentru protectia pasarelelor care imi fura fructele.

Plantele le-am cumparat de pe online. ATENTIE nu cumpara de la oricine!!Multi te vor insela.


Mini plantatia se afla in Boldur, jud Timis.
Dupa cum ati vazut si in supermarket 1 kg de goji variaza intre 70-80 lei!

Nu este o afacere in care sa dai cu piciorul! La inceput este greu nu vei avea rezultate, dar in timp dupa ce inveti pasii pe care trebuie sa ii urmezi devine totul clar!

Imi puteti adresa intrebari, de unde am cumparat, ce va pot recomanda, daca aveti incredere in cumparaturile online.

Mai jos iti voi arata cateva fotografi cu plantele mele!









Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

andyszekely.ro